2012. november 25., vasárnap

Játék bent is, kint is! :D

Na Sziasztok!
Ma igen sokat játszottam! Egész nap! Bent voltam a házban, és Este játszottunk legtöbbet a kiskutyámmal. :)
Gazdi szerint igazi apport bolond lesz belőlem! Dobták, hoztam! :D Szeretem ezt a családot, ma láttam az apukámat az utcában, gyönyörű nagy kutyus! Meg féltesóm, Blacky barátnőjét.
(nem ugyan az az apukánk! ): )    És autókáztam is, nagyon megijedtem! Azt hittem elvisznek!! D:  Hála az égnek nem vittek sehova! :) Vannak képeim is! :))


"Most mi van?"

"Sziaszia! De jó hogy itt vagy!! Játszunk??"

Az a Vizslapóz! :3

Ezt A fecske hagyta itt?

"Geszti a széééélbeen!! Tudom Hogy az vagyok!! "

"Ez meleg! :)"

"Héj! Várj Meg! "

Természet Photo! :D

Sárga Viráág! :)

Nem... Veszed... EL!!!

NEM BÍZOM BENNED! 

Szimat Az orgona alatt 

Esti bokor

Nem lehet tudni mi érdekeset talált xD

Adsz belőle?

Finom?

Felvehetem?

Kérek szépen még! :3

Fehér virág

Sárga virág

Árvácska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése